Hageglede AS effektiviserer pris- og kampanjestyring med Reprice og feed PIM-integrasjon

Hageglede AS har i flere år hatt full kontroll på produktdata gjennom feed PIM fra iSYS. Nå har de tatt neste steg ved å implementere pris- og kampanjestyringsverktøyet Reprice – tett integrert med feed. Resultatet er mindre manuelt arbeid, bedre oversikt og raskere vei fra idé til kampanje.

— Vi har gått fra manuelle importer til å ha kontroll og all historikk på ett sted. Det er i seg selv veldig nyttig, sier Hans Arne Hvinden, CEO i Hageglede.

Ny integrasjon gir store gevinster

Hageglede har lenge brukt feed PIM for å håndtere og berike produktdata. Men kampanjer og prissetting ble frem til nylig styrt manuelt i WooCommerce og Excel. Med stadig flere produkter og kampanjer ble dette lite effektivt.

Løsningen ble å ta i bruk Reprice for pris- og kampanjestyring – med tett integrasjon mot feed PIM.

Det å kunne opprette tags i Reprice og med noen få klikk generere en kampanjekategori i feed er en enorm forenkling i forhold til hvordan vi gjorde det før, forteller Hvinden.

Sømløs integrasjon – minimal ressursbruk

Integrasjonen mellom Reprice og feed ble gjennomført raskt og med svært liten involvering fra Hageglede. Reprice tok ansvar for prosessen.

Jeg har vært gjennom en del slike prosesser før, og dette har vært helt problemfritt, sier Hvinden.

Konkrete fordeler

Hageglede har allerede sett tydelige gevinster:

  • Enklere kampanjeoppsett med færre manuelle oppgaver.

  • Raskere vei fra planlegging til publisering.

  • Bedre kontroll over priser og kampanjer.

  • Samlet historikk og data i ett system.

Hvinden trekker frem brukervennligheten og fleksibiliteten i Reprice som en positiv overraskelse.

Partnerskapet mellom iSYS og Reprice gir kundeverdi

Integrasjonen er et resultat av et tett samarbeid mellom iSYS og Reprice AS. For kunder som bruker feed PIM betyr dette:

  • Effektiv dataflyt mellom produktinformasjon og kampanjeverktøy.

  • Forenklede prosesser og mindre dobbeltarbeid.

  • Bedre innsikt og fleksibilitet for rask markedstilpasning.

Synkroniseringen mellom Reprice og feed PIM gir effektivitetsgevinster som våre kunder virkelig merker. Sammen med Reprice tilbyr vi en helhetlig løsning for å håndtere produktdata, prissetting og kampanjer, sier Petter Engebretsen, salgs- og markedssjef i iSYS.

Samarbeidet med iSYS og Hageglede viser hvor effektivt det kan bli når teknologien virkelig jobber sammen., sier Robin Frugaard Jørgensen, CCO i Reprice

Klar for videre vekst

Hageglede planlegger nå å utnytte integrasjonen ytterligere og ser store muligheter i innsikten og fleksibiliteten som løsningen gir.

— Det er enkelt, fleksibelt og gir verdifull innsikt, avslutter Hvinden.

Foto: Foto: Jørn Haakenstad/Hadeland.no

Om Hageglede AS

Hageglede AS er en ledende norsk nettbutikk innen hageprodukter og sesongvarer, med et bredt sortiment som spenner fra planter og frø til hageutstyr og tilbehør. Selskapet har i mange år satset på digitale løsninger for å håndtere den store produktporteføljen effektivt og tilby kundene et oppdatert og inspirerende sortiment på nett.

CEO Hans Arne Hvinden og teamet i Hageglede har hatt et tydelig mål om å effektivisere og automatisere prosesser for å kunne fokusere mer på vekst og kundetilfredshet – et mål som nå er enda lettere å oppnå med den nye løsningen.

(Foto: Jørn Haakenstad/Hadeland.no)

Les mer om Hageglede og se deres produkter her: https://hageglede.no/


Om Reprice

Reprice AS leverer et brukervennlig og kraftfullt verktøy for pris- og kampanjestyring, utviklet spesielt med tanke på nettbutikker og aktører med store produktdatabaser. Med Reprice kan bedrifter automatisere og effektivisere alt fra prissetting til kampanjegjennomføring, basert på egne data eller markedsovervåkning.

I samarbeid med iSYS har Reprice utviklet og levert integrasjonen med feed PIM, som nå brukes av blant andre Hageglede AS. Integrasjonen gir en sømløs kobling mellom produktdata i feed PIM og pris/kampanjestyring i Reprice. Dette gjør det mulig å sette opp kampanjer raskt, uten dobbeltarbeid eller manuelle prosesser, og gir brukerne full kontroll over både prisstrategi og kampanjer i ett samlet system.

Reprice-teamet har lang erfaring med integrasjoner og kundetilpasninger, og samarbeidet med iSYS gjør at feed-kunder kan ta i bruk en velprøvd løsning som gir umiddelbare effektiviseringsgevinster.

Les mer om Reprice her https://www.reprice.io/

For kontakt og mer informasjon om Reprice og deres integrasjon med feed PIM, kontakt Robin Frugaard Jørgensen, CCO - robin@reprice.no

Forrige
Forrige

Duri AS har gått live med InStock WMS og Visma Business NXT 

Neste
Neste

Hunton Fiber velger feed som sin nye PIM-løsning