Micro Matic Norge med feed® PIM

Micro Matic Norge AS, en viktig aktør i norsk elektrobransje, tar et skritt inn i fremtiden ved å implementere feed® som PIM.

Dette valget gjør selskapet for å styrke sin produktinformasjon og effektivisere sine interne prosesser, noe som reflekterer den strategiske retningen mot innovasjon og digitalisering.

Bakgrunnen for byttet

Micro Matic Norge har et bredt utvalg av produkter, fra installasjonsmateriell som termostater og komfyrvakter, til løsninger for ventilasjon og industri, så vel som avanserte systemer for smarte hjem.

Som mange selskaper i vekst har selskapet møtt utfordringer knyttet til å holde produktinformasjonen både oppdatert og lett tilgjengelig for både forhandlere og sluttkunder. 

Med et stadig økende sortiment og markedets krav om data, følte ledelsen i Micro Matic at tiden var inne for å oppgradere systemene.

 


Hvorfor velge feed® PIM?

Monika Jacobsen i Micro Matic leder den interne prosessen og prosjektet mot iSYS, og er en dedikert fagperson som brenner for gode grunndata og kjenner behov og utfordringer til fingerspissene.

«Valget falt på feed® PIM etter en grundig vurderingsprosess. Det som virkelig tiltalte oss, var hvordan feed® PIM kunne tilby en sømløs integrasjon med våre eksisterende systemer og en brukervennlig plattform som våre team kunne ta i bruk med minimal opplæring. I tillegg tilbyr systemet kraftige verktøy for håndtering som garanterer at all produktinformasjon er konsistent og lett tilgjengelig på tvers av flere kanaler.»


Med feed® PIM på plass oppnås en rekke forbedringer. Først og fremst vil det øke Micro Matics evne til å håndtere produktdata mer effektivt, redusere risikoen for feil og sørge for at kundene alltid får tilgang til korrekt og detaljert informasjon. Dette vil ikke bare forbedre kundeopplevelsen, men også interne arbeidsflyter, noe som gjør at de ansatte kan bruke mer tid på det de gjør best – å innovere og levere løsninger av høy kvalitet til sine kunder.

Ser fremover

Innføringen av feed® PIM er mer enn bare en teknisk oppgradering; det er en del av deres visjon om å være en ledende aktør i en digitalisert bransje. Micro Matic setter retning mot å være et mer data-drevet og kundesentrert selskap, klar for de utfordringene og mulighetene fremtiden måtte bringe.

Les mer om Micro Matic her https://www.micromatic.no/

Forrige
Forrige

Møt vår partner: Mediasignal

Neste
Neste

PARAT Halvorsen AS med InStock WMS for bedre lagerstyring