Apini AS tar i bruk feed PIM for presis produktinformasjon og raskere lanseringer

Apini er en dynamisk distribusjonspartner og inkubator for globale merkevarer innen helse og skjønnhet.

Selskapet tilbyr internasjonale merkevarer tjenester innen logistikk, distribusjon og merkevarebygging, og har over 18 års bransjeerfaring.

Porteføljen omfatter blant annet Burt’s Bees, COSRX, Isntree, Mamonde, Beplain og Skin1004, mens kundene inkluderer ledende aktører som Lyko, Vita, Matas, Kicks, Fredrik & Louisa, Bli Vakker, apotekkjeder og mange flere.

Formålet med feed PIM

apini innfører feed pim som en felles kilde for all produktinformasjon.

Løsningen skal redusere manuelt arbeid, sikre datakvalitet og gi raskere publisering på tvers av kanaler.

Forventede effekter

  • Rask produktlansering med oppdaterte og konsistente produktdata.

  • Høyere datakvalitet i nettbutikk, forhandlerportaler og salgsmateriell på sin produktdatabase.

  • Automatisk generering av tekniske dokumenter og produktark fra én kilde.

  • Effektiv produksjon av trykte kataloger med korrekt og strukturert innhold.

  • Mindre dobbeltarbeid gjennom sentral berikelse av produktdata som synkroniseres ut til alle kanaler.

Med feed pim får apini en robust arbeidsflyt fra innsamling og berikelse av produktdata til publisering i digitale og trykte flater.

Dette skal styrke samarbeidet med forhandlere, gi raskere time-to-market for nye produkter og gjøre det enklere for sluttkunder å ta informerte valg. 

Les mer om apini her apini.no

Next
Next

Astrup AS velger feed PIM – styrker produktdata og effektivitet